HTML

Iszlám Pénzügyek

áttekintők, leírások, megoldások, ilyesmik

Friss topikok

  • slamfin: @slamfin: mármint NEM találkoztam ezzel konkrétan :) (2010.05.05. 20:27) riba
  • PerverzBabi: Várom! Ahogy megoldották a kamat nélküli kamatot, az az emberi leleményesség egy szép mércéje... M... (2010.04.23. 17:47) prologue

Linkblog

2010.04.22. 21:13 slamfin

prologue

az elmúlt években úgy hozta a sors hogy belecsöppentem az iszlám pénzügyek világába és ihletett adott, gondoltam leírom miket láttam, mert érdekes..szerintem :) közgazdász lennék, és hát kb semmitse tudtam erről az egészről korábban, alig hallani erről idehaza, pedig elég nagy szelete lett a világgazdaságnak az elmúlt 2-3 évtizedben és akkor még finom voltam.. borzasztó sok pénz áramlik oda, alig bírják elkölteni..fura a világ, innen nem is látszik annyira hogy az olajtól való függőség miatt mennyire megváltozik/zott minden, elképesztő mennyiségű pénzt ad a világ (pláne Európa) az arab világnak, ami változatos módon sáfárkodik ezzel, na de rről majd később

hogy milyen élményeken alapul amit írok? az egyik legkonzervatívabb muszlim ország egyik legnagyobb bankjánál eléggé egyedi szoftvermegoldások kifejlesztésébe és bevezetésébe keveredtem bele, s hát ennek során napi kapcsolatban kellett lenni a helyszínen a biznisszel, elég sokat beszélgettünk specifikálások, tesztelések közben, így gyűlt a személyes tapasztalat. nagy terület ez amúgy, nem mondom hogy mindent tudok róla, de eleget ahhoz hogy véleményem legyen meg hogy átlássam.

ja, még annyit hogy a vallási dolgokba csak annyira megyek bele amennyire a téma miatt muszáj, semmi többet. nem lettem muszlim, nem is leszek, de nyilván nem lehet megkerülni a témát mert mélyen összefondódik..no egyelőre ennyi, hamarost írok a kamatról, pontosabban arról hogy miért nincs és hogy mégis hogyan szedik meg ott is magukat rendesen a bankok,

salam aleykum

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iszlampenzugyek.blog.hu/api/trackback/id/tr301943672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vakariosz 2010.04.23. 01:02:21

Örülök az új blognak. Sok sikert! Érdeklődéssel várjuk.

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.04.23. 17:47:40

Várom! Ahogy megoldották a kamat nélküli kamatot, az az emberi leleményesség egy szép mércéje... Minden szabályt meg lehet kerülni :)
süti beállítások módosítása